header

Oferta dla Wspólnot Mieszkaniowych

Oferta dla Deweloperów

Oferta dla Wspólnot Mieszkaniowych:

 

  • prowadzenie dokumentacji, korespondencji wspólnoty mieszkaniowej,
  • kontakt z koordynatorami firm z branży utrzymania czystości nieruchomości, którzy pełnią bezpośredni nadzór na pracownikami,
  • kontakt z koordynatorami firm z branży pielęgnacji zieleni na terenie nieruchomości, którzy pełnią bezpośredni nadzór na pracownikami,
  • negocjowanie i zawieranie w imieniu wspólnoty umów z dostawcami mediów i usług,
  • organizacja i udział w zebraniach Wspólnoty Mieszkaniowej,
  • zapewnienie ubezpieczenia nieruchomości
  • zapewnienie wszystkich przeglądów względem potrzeb nieruchomości
  • dostęp on-line dla właścicieli do rozliczeń zaliczek i wpłat do WM poprzez internetową obsługę klienta 24 h / 7 dni w tygodniu
  • dostęp do elektronicznego systemu do głosowania nad uchwałami w trybie indywidualnego zbierania podpisów.
  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości wymaganej prawem
  • opracowanie długoterminowego, strategicznego planu zarządzania nieruchomością
  • reprezentowanie wspólnoty w kontaktach z deweloperem: egzekwowanie gwarancji i usuwania ew. usterek w nieruchomości wspólnej

 

 

W ramach obsługi finansowo-księgowej oferujemy:

 

  • obsługa rachunku bankowego WM,
  • negocjowanie zakresu i warunków umów z bankami,
  • monitoring zadłużenia i windykacja należności,
  • prowadzenie księgowości WM, ewidencja pozaksięgowa kosztów,
  • rozliczanie wszystkich poniesionych kosztów związanych z nieruchomością wspólną pomiędzy wszystkich właścicieli proporcjonalnie do ich udziałów;
  • przechowywanie i zabezpieczenie, a w stosownym czasie archiwizowanie dokumentów wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości w siedzibie firmy,

Oferta dla Deweloperów

 

  • obsługa rachunku bankowego WM,
  • negocjowanie zakresu i warunków umów z bankami,
  • monitoring zadłużenia i windykacja należności,
  • prowadzenie księgowości WM, ewidencja pozaksięgowa kosztów,
  • rozliczanie wszystkich poniesionych kosztów związanych z nieruchomością wspólną pomiędzy wszystkich właścicieli proporcjonalnie do ich udziałów;
  • przechowywanie i zabezpieczenie, a w stosownym czasie archiwizowanie dokumentów wspólnoty i dokumentacji dotyczącej nieruchomości w siedzibie firmy,